Present Trade, s.r.o.

Pojďme spolupracovat

Nabídka našich služeb  →

Pro partnery

VY …nejlépe znáte své produkty a máte svou určitou vizi !

MY …umíme profesionálně a pečovatelsky komunikovat se zákazníkem tak, aby porozuměl výhodám, které mu Vaše produkty přináší.

Nabízíme Vám možnost využít naše nemalé zkušenosti z oblasti přímého prodeje a zákaznické péče pro zákazníky,  díky kterým budete mít zároveň komunikaci se svými zákazníky pod kontrolou. Kvalita je u nás samozřejmostí.

Služby realizujeme vždy dle individuálních potřeb a dle Vaší obchodní strategie.

OUTSOURCING – je Vaše efektivní cesta!

Aktivní telemarketing

Outbound

Cílem hovorů je získat nového klienta. Jedná se o nejnáročnější typ telefonátu, kdy se snažíme potenciálnímu klientovi prodat službu nebo produkt firmy.

Pasivní telemarketing

Inbound

Cílem hovorů je vyřizování telefonátů klientů, kteří sami zavolají. Role operátorů však není pasivní, protože musejí reagovat na podnět, žádost nebo dotaz klientů.

c

Oddělený a přímý mix 

V praxi se stále více setkáváme s propojování aktivního a pasivního telemarketingu. Operátorů se během dne střídají příchozí a odchozí hovory (tzv.mix). Možnost kombinovat obě techniky umožňuje maximálně využít operátora.

Cross-sell

Cílem je příprodej nebo křížový prodej. Jedná s eo obchodní či marketingovou taktiku, díky které prodáme zákazníkům více zboží. V praxi vypadá tak, že k hlavnímu produktu, který si zákazník kupuje, mu prodáme ještě doplňkové produkty.

Welcome calls

Welcome calls se využívají při uvítání nového zákazníka. Zákazník je během nich seznámen s podmínkami spolupráce, popřípadě také se způsobem zacházení s novým produktem nebo službou, kterou začal využívat. Pomocí welcome calls se buduje vztah klienta a firmy.

p

Follow-up calls

Follow-up hovory slouží k prohlubování vztahu klienta a firmy. Obvykle bývají používány k získání informací o spokojenosti klienta, popřípadě s poradenstvím v případech, že je klientovi něco nejasné. Není výjimkou, že prostřednictvím těchto hovorů přejí firmy svým klientům vše nejlepší k svátkům a narozeninám.

t

Průzkum trhu

Touto cestou je možné oslovit vybranou cílovou skupinu respondentů dle podle konkrétních potřeb, a to na základě vhodně vypracovaného dotazníku pro konkrétní marketingový a sociologický průzkum. Výstupem je vyhodnocení a přesná analýza.

Sjednávání schůzek

V tomto případě se jedná o aktivní formu telemarketingu se zaměřením na nové zákazníky. Klient je cílenými otázkami veden ke sjednání schůzky.

Hlavní partneři